To ogłoszenie opublikowano 30 dni temu ...
0

aplikujący

Stała Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. ukraińskim

EasySend w Gdańsk

EasySend to jedna z największych polskich firm w branży fintech. Naszą misją jest ułatwienie i przyspieszenie procesu wysyłania pieniędzy za granicę oraz obniżenie kosztów przelewów , tak aby więcej pieniędzy pozostawało na kontach naszych Klientów. W EasySend nieustannie pracujemy nad rozwojem naszych usług, aby nasza platforma online stała się pierwszym wyborem dla wszystkich tych, którzy regularnie wysyłają międzynarodowe przelewy.
Ciągły rozwój i praca nad udoskonaleniem naszych usług sprawia, że regularnie rozbudowujemy nasz zespół, który obecnie liczy ponad 30 osób. Gwarantujemy luźną, niekorporacyjną atmosferę, dobre warunki finansowe i bogaty pakiet benefitów, a także pracę nad ciekawymi projektami i możliwość rozwoju w strukturach firmy.

Już niedługo EasySend zacznie realizować usługi przelewów pieniężnych do Ukrainy. W związku z wejściem na nowy rynek poszukujemy osoby, która pomoże nam stworzyć dział Obsługi Klienta dedykowany klientom ukraińskim. Jeśli jesteś osobą, która szuka ambitnej firmy, w której będzie możliwość rozwoju i realizowania swoich pomysłów to EasySend jest miejscem dla Ciebie.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. ukraińskim

Czego oczekujemy?
bardzo dobrej znajomości języka ukraińskiego i polskiego
wykształcenia minimum średniego
doświadczenia w obsłudze klientów
znajomość pakietu MS Office
komunikatywności, dobrej dykcji i cierpliwości :
umiejętności analitycznego myślenia i wielozadaniowości
pozytywnego nastawienia do ludzi i życia, umiejętności współpracy i pracy w zespole

Mile widziane:
znajomość języka angielskiego
znajomość języka rosyjskiego

Czym będziesz się zajmować?
realizowanie transakcji walutowych na rynku walutowym (Forex)
obsługiwanie połączeń przychodzących i wychodzących w j. polskim i ukraińskim
kontaktowanie się z klientami za pośrednictwem maila i chata na stronie internetowej
weryfikowanie dokumentów dostarczanych przez klientów zgodnie z procedurami
wspieranie klientów w obsłudze systemu i rejestrowanie nowych transakcji
kontrolowanie poprawność wpłat za transakcje
tworzenie zestawień, potwierdzeń i raportów na zlecenie klientów biznesowych
uczestniczenie w realizacji projektów związanych z rynkiem ukraińskim

Co możemy Tobie zaoferować?
Możliwość rozwoju
Jesteśmy zespołem, w którym będziesz mieć czas na rozwój własny i zdobywanie nowych umiejętności.
Otrzymasz pieniądze na swój rozwój. Sfinansujemy Tobie wyjazd na szkolenie czy konferencję.
Co tydzień w firmie odbywają się lekcje angielskiego, w których możesz uczestniczyć!

Dobrą atmosferę w pracy
Bardzo ważny jest dla nas pozytywny klimat w pracy i relacje oparte na zaufaniu.
Lubisz pograć na konsoli lub w darty? My też! W strefie relaksu możesz z nich spokojnie korzystać.
Organizujemy 2 duże imprezy integracyjne w roku. All Inclusive!
Lubisz aktywny tryb życia? My też, dlatego w ostatnim Runmageddonie naszą firmę reprezentowało 10 osób. Może dołączysz do nas w kolejnym biegu?

Będziemy o Ciebie dbać
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 lub 10:30-18:30.
Dodatkowe 150 zł co miesiąc do wykorzystania na platformie Multikafeteria. Samodzielnie decydujesz czy wolisz MultiSport, bilety do kina czy vouchery do licznych sklepów.
Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie? Masz to jak w banku.
W każdy poniedziałek i czwartek świeża dostawa różnych owoców.
Budżet na szkolenia i kursy.

« Wróc do kategorii
Czy to ogłoszenie jest nieprawdziwe? Zgłoś naruszenie!   
Doradź znajomemu
Opublikowano 17-01-2018
Przeczytano: 346 razy